Ostuinfo

NB! 18.12.2017-19.12.2018 Tellimusi ei täideta.
Küsimuste korral kirjutage meile info@mymimm.ee
E-mailidele vastame esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul.




Tellimise tingimused

  • Interneti teel veebikeskkonnas ja seda nii kasutajaks registreerudes kui ka ilma registreerumata. Soovitame registreerida kasutajaks, edaspidi piisab ainult kasutajanime ja parooli sisestamisest et koostada uus tellimus, näha ostude ajalugu ning saada personaalseid sooduspakkumisi. Lisaks võime pakkuda registreerunud klientidele ka muud kasulikku. E-poes olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega ja võivad mõnevõrra erineda tegelikust tootest.
  • E-posti teel tellides lisage kindlasti oma kontakttelefon, ükskõik mis ebaselguse korral võtame Teiega kohe ühendust. Palun esitage e-kirjas tellitava toote võimalikult täpne kirjeldus.

Ostu sooritamine

Leidke soovitud toode, kas teemalehekülgi sirvides või kasutades otsingut.

  • Vajutage toote juures olevale nupule "Lisa ostukorvi". Valitud toode lisatakse automaatselt teie ostukorvi ning lehekülje ülesse paremasse äärde tekib "Ostukorv". Vaikimisi on tellitavaks tootekoguseks ühik üks, mida saab hiljem soovi korral muuta.
  • Ostukorvi sisu vaatamiseks vajutage nupuple "Ostukorv". Ostukorvis olevate toodete kogust saate muuta kirjutades koguse kasti uue koguse numbri ning vajutades nuppu . Toodete eemaldamiseks ostukorvist vajutage . Ostukorvist saate tagasi tooteid sirvima minna, vajutades nuppu „Tagasi keskkonda“.
  • Ostu vormistamiseks vajutage nupule „Vormista tellimus“. Kui teil on sooduskood või kinkekaardi kood, siis saate selle lisada ostukorvis enne tellimuse vormistamist.
  • Tellimuse vormistamisel tuleb täita ära kõik * tähistatud väljad.
  • Neljandas sammus "Kohaletoimetamise viis" saate valida, kas soovite kaupa saada SmartPOST'i või Omnivaga. Lisaks saate valida pakiautomaadi, kust Teile kaup väljastatakse. Kui soovite kaupa postkontorisse, kulleriga koju või välismaale võtke meiega enne tellimuse esitamist ühendust info@mymimm.ee või telefoni teel 5068605
  • Peale tellimuse kinnitamist kuvatakse ekraanil teade, et teie tellimus on registreeritud ja peatselt saadetakse teie e-maili aadressile tellimuse kinnitus.

Kauba eest tasumine

Peale tellimuse esitamist saate oma e-maili aadressile tellimuse kinnituse arve näol. Arve tuleb tasuda pangaülekandega 2 tööpäeva jooksul. Kauba väljastame 5 tööpäeva jooksul peale ülekande laekumist. 
 

Hinnad

Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
 

Garantii

Garantiitingimused on vastavuses Eesti Vabariigi õigusaktidega.Toodetele kehtib tootjapoolne garantii.

Garantii annab ostjale garantiitähtajal õiguse nõuda asja tasuta parandamist või parandamise võimatuks osutumisel asendamist. Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil. 

MÕISTED 

Ekspertiis - MyMimm OÜ hooldusosakonna poolt teostatav ekspertiis tootel esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks. 

Sõltumatu ekspertiis - kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi poolt juhul, kui klient ei ole MyMimm OÜ poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul. 

Garantii katab konstruktsiooni-, tootmis- ja materjalivigade ning nende vigade tõttu seadmele põhjustatud defektide paranduskulud. 

Garantiiaeg hakkab kehtima alates asja üleandmisest ostjale ja kehtib kuni kauba tootja poolt määratud perioodini. 

Toodetel kehtivad alltoodud müügigarantii tähtajad ning tingimused: 
- MyMimm muinasjutukaru garantii on 12 kuud
- seadme aku garantii on 6 kuud 
- MyMimm muinasjutukaru lisaseadmetele ( pult, laadija, kõrvaklapid, südamekujuline salvestusseade) garantii on 12 kuud  
- ostetud toote garantii kehtivust tõendavaks dokumendiks on müügiarve ja/või ostutšekk 

MÜÜGIGARANTII EI LAIENE: 

- micro SD kaardile
- südamekujulise salvestuseadme patareile

- häiretele toote töös, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt; 
- häiretele seadme töös, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik või teenindus; 
- ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud toote kasutusjuhendi eiramisest; 
- häiretele seadme töös, mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (force majoure); 
- häiretele, mis on tingitud aku ühendamisest mittenõuetekohasesse vooluvõrku (sh maanduseta vooluvõrku); 
- tootesse kliendi poolt installeeritud andmete põhjustatud häiretele; 
- tootele tekkinud kahjustustest, mille on põhjustanud ebakvaliteetse laadija kasutamisest


 MYMIMM OÜ EI VASTUTA: 

- remonti toodud seadmel oleva info säilimise eest, samuti kui garantiiremondi käigus kahjustatakse või vigastatakse arvutis olevaid andmeid või tarkvara. 

- toote defektide kõrvaldamata jätmise eest juhul, kui defekt ei ilmnenud garantiiremondi käigus ning selle esinemist toote garantiiremonti toomisel ei ole registreeritud. 

Tootja poolt kaubale antud garantiiaja vältel võib klient esitada MyMimm OÜ-le pretensiooni kauba sihtotstarbelist kasutamist või säilitamist takistavate asjaolude kohta, mis on põhjustatud kauba kvaliteedi puudustest. Tarbija pretensiooni lahendamine toimub vastavalt kehtivatele õigusaktidele. 

Pretensioon tuleb esitada eesti keeles ja võimalikult arusaadavalt kirjeldatult tootel esineva puuduse kohta. 

Tarbija pretensioon ei kuulu lahendamisele, kui MyMimm OÜ tõestab, et puudused kauba kasutamisel on tekkinud tarbija süül. 

MyMimm OÜ on kohustatud asjal esineva puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamiseks kliendi nõudmisel tegema ekspertiisi või vajadusel tellima sõltumatu ekspertiisi. Kui ekspertiisis selgub, et detail on korras või defekt ei kuulu garantii alla, siis maksab ekspertiisikulud klient. 

Garantiihooldusesse põhjuseta toodud seadmetega seoses (kui rike ei ole põhjustatud tootjapoolsest praagist või on rikutud toote garantiitingimusi ) tekkinud kulud tasub ostja (kehtib vaid juhul, kui asja tarbijale üleandmisest on möödunud 6 kuud) . 

Garantiihooldusesse põhjuseta toodud seadmega seoses (kui ilmneb, et toode on tegelikult terve ja ei tööta vaid kliendi oskamatusest toodet kasutada) tekkinud diagnostika kulu tasub ostja. 


Sellisel juhul on MyMimm OÜ-l õigus esitada kliendile arve seni teostatud tööde kohta vastavalt kehtivale hinnakirjale. 

Garantiiasendus. Kui toote remontimine osutub võimatuks, või selle tootmine on lõpetatud, võtab MyMimm OÜ endale õiguse (kliendi nõusolekul) asendada toode samaväärsega. 

Müügigarantii ei välista ega piira ostja õigust kasutada muid seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid. 


MYMIMM hooldustööde hinnakiri väljaspool garantiid: 

Toote diagnostika    20,- eurot
Tehniku töö             10,- / tund

Kaupade tagastamine

Pretensioonid kaupade kvaliteedi ja koguse kohta palume esitada 14 päeva jooksul.