
Leidke soovitud toode, kas teemalehekülgi sirvides või kasutades otsingut.
Garantii annab ostjale garantiitähtajal õiguse nõuda asja tasuta parandamist või parandamise võimatuks osutumisel asendamist. Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil.
MÕISTED
Ekspertiis - MyMimm OÜ hooldusosakonna poolt teostatav ekspertiis tootel esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.
Sõltumatu ekspertiis - kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi poolt juhul, kui klient ei ole MyMimm OÜ poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul.
Garantii katab konstruktsiooni-, tootmis- ja materjalivigade ning nende vigade tõttu seadmele põhjustatud defektide paranduskulud.
Garantiiaeg hakkab kehtima alates asja üleandmisest ostjale ja kehtib kuni kauba tootja poolt määratud perioodini.
Toodetel kehtivad alltoodud müügigarantii tähtajad ning tingimused:
- MyMimm muinasjutukaru garantii on 12 kuud
- seadme aku garantii on 6 kuud
- MyMimm muinasjutukaru lisaseadmetele ( pult, laadija, kõrvaklapid, südamekujuline salvestusseade) garantii on 12 kuud
- ostetud toote garantii kehtivust tõendavaks dokumendiks on müügiarve ja/või ostutšekk
MÜÜGIGARANTII EI LAIENE:
- micro SD kaardile
- südamekujulise salvestuseadme patareile
- häiretele toote töös, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;
- häiretele seadme töös, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik või teenindus;
- ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud toote kasutusjuhendi eiramisest;
- häiretele seadme töös, mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (force majoure);
- häiretele, mis on tingitud aku ühendamisest mittenõuetekohasesse vooluvõrku (sh maanduseta vooluvõrku);
- tootesse kliendi poolt installeeritud andmete põhjustatud häiretele;
- tootele tekkinud kahjustustest, mille on põhjustanud ebakvaliteetse laadija kasutamisest
MYMIMM OÜ EI VASTUTA:
- remonti toodud seadmel oleva info säilimise eest, samuti kui garantiiremondi käigus kahjustatakse või vigastatakse arvutis olevaid andmeid või tarkvara.
- toote defektide kõrvaldamata jätmise eest juhul, kui defekt ei ilmnenud garantiiremondi käigus ning selle esinemist toote garantiiremonti toomisel ei ole registreeritud.
Tootja poolt kaubale antud garantiiaja vältel võib klient esitada MyMimm OÜ-le pretensiooni kauba sihtotstarbelist kasutamist või säilitamist takistavate asjaolude kohta, mis on põhjustatud kauba kvaliteedi puudustest. Tarbija pretensiooni lahendamine toimub vastavalt kehtivatele õigusaktidele.
Pretensioon tuleb esitada eesti keeles ja võimalikult arusaadavalt kirjeldatult tootel esineva puuduse kohta.
Tarbija pretensioon ei kuulu lahendamisele, kui MyMimm OÜ tõestab, et puudused kauba kasutamisel on tekkinud tarbija süül.
MyMimm OÜ on kohustatud asjal esineva puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamiseks kliendi nõudmisel tegema ekspertiisi või vajadusel tellima sõltumatu ekspertiisi. Kui ekspertiisis selgub, et detail on korras või defekt ei kuulu garantii alla, siis maksab ekspertiisikulud klient.
Garantiihooldusesse põhjuseta toodud seadmetega seoses (kui rike ei ole põhjustatud tootjapoolsest praagist või on rikutud toote garantiitingimusi ) tekkinud kulud tasub ostja (kehtib vaid juhul, kui asja tarbijale üleandmisest on möödunud 6 kuud) .
Garantiihooldusesse põhjuseta toodud seadmega seoses (kui ilmneb, et toode on tegelikult terve ja ei tööta vaid kliendi oskamatusest toodet kasutada) tekkinud diagnostika kulu tasub ostja.
Sellisel juhul on MyMimm OÜ-l õigus esitada kliendile arve seni teostatud tööde kohta vastavalt kehtivale hinnakirjale.
Garantiiasendus. Kui toote remontimine osutub võimatuks, või selle tootmine on lõpetatud, võtab MyMimm OÜ endale õiguse (kliendi nõusolekul) asendada toode samaväärsega.
Müügigarantii ei välista ega piira ostja õigust kasutada muid seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid.
MYMIMM hooldustööde hinnakiri väljaspool garantiid:
Toote diagnostika 20,- eurot
Tehniku töö 10,- / tund